torsdag 10 december 2009

Vart är respekten??


Känns som om jag är född på helt fel årtionde......
Jag har lärt mig att ringa och avboka i tid, KOMMA I TID och respektera andra människor...
Är jag själv om detta...
Jag är född på 80-talet för er som inte vet....

Idag skulle min darling till sambo visa lägenheten för en kvinna som själv ringt upp och bokat in en förmiddagstid med oss. Hon kunde bäst förmiddagar och då, snäll som min sambo är, så sitter han vaken efter nattjobbet och väntar för att visa lägenheten..
Personen i fråga har sån brist på respekt att hon ringer 9.30 och säger att hon inte kommer för hon har dubbelbikat med nått annat.....

FY FAAAN på ren svenska..
Hur fräck får man vara...
Hon visste säkert kl 8 att hon inte kunde komma....
Usch jag blir ursinnig...

Men som sagt jag är väl gammalmodig och borde vara född på 50-talet eller nått.
För R-E-S-P-E-K-T....
Kan inte många av dagens människor ens stava till...........

Till nått helt annat...
Idag efter jobbet och hämtning av barn drog jag och mamma till Linköping och IKEA.. Vi handlade julklappar eller mamma handla julklappar, jag köpte påsklämmor och reflexer... Det viktigaste jag skulle komma ihåg att köpa (tomteluva) glömde jag GIVETVIS totalt bort...
Tack mamma för en trevlig och myslig kväll tillsammans...

1 kommentar:

  1. Tack själv hjärtat, mycket mysigt.
    Tomteluvan finns i skåpet i morronbitti.
    Sov gott, mamma

    SvaraRadera