söndag 20 december 2009

Julgranspyntning...

Ja då va det dax för den årliga julgranspyntningen i Pryssgården. Tyvärr har min bror "papphammar" Ahlin avsagt sig att sätta upp julgransbelysningen...
Jag är mycket besviken...
Men Tommy Tomt, han spelade lika gräsligt som alltid.


Det va lite kul när morbror hade den på huvet men inte när Jonte hade det..


Så här fin blev granen.. Mina bröder eller Robin kom på ett nytt sätt att "hänga" upp kulorna.... Man slänger dom i granen så fastnar dom.....
Jag får villigt erkänna att det endast är min mor som får cred för den fina granen... Jonte va mest ivägen, jag filmade, pappa Mats prata i mobilen och mina bröder satt mest och klankade ner på allt de kom att tänka på... Men vi älskar varande trots allt ändå..
Den där morbror Moberg...
Han är inte riktigt klok någonstans....

2 kommentarer:

  1. Tänk vad mysigt vi har tillsammans, trots alla knäppgökar vi har bland oss.
    Tack för en härlig vintersöndag.
    Mormor/mamma

    SvaraRadera
  2. Vilken fin gran :)

    God Jul till dig och din familj!

    Kramar Johanna

    SvaraRadera