onsdag 16 december 2009

Pulka!!!!!!!!!!!!!

Jag vågade mig på en ca 500 meter eller mindre promenad bort till den lilla backen straxt runt husknuten nu på kvällen... Tur att vi har en sån bra lekkompis i Mimmi och pappa. Jonte älskar att åka pulka.
Finn 5 fel... Titta noga p åbilderna.....




Mamma fick vara med på några bilder..
Svar på finn 5 fel....
Ett: karlarna har jeans Två: karlarna har keps Tre: karlarna har inte vinterjackor Fyra: Karlarna har gympadojor Fem: 1 karl har inga vantar ....
Idag har inte varit någon bra dag... Imorse gick vi upp som vanligt, käka frulle och klädde på oss... Sen sa min mage bbbbbbbbbbblllluuuubbbbeeeeelllliiiiibbbbbblllluuubbbbb!!!!!!! Jag chansade på att det skulle gå över och skjutsade Jonte till gammo och gaffa... När jag va påväg till jobbet efter det gav jag upp.... Inte en chans att jag skulle kunna jobba och vara allert med en mage som denna. Nedrans skit, men men det kommer fler jobbchanser...

5 kommentarer:

  1. Åhhh va mysigt :) Krya på dig, gums. Kraaam Å och L

    SvaraRadera
  2. Gud så härligt det ser ut! själv sitter jag hemma med ond hals. hoppas vi kan åka en sväng till i helgen kanske. tack för igår. kramar! /evis

    SvaraRadera
  3. Finn fem fel var bra. Stefans förstal lyder: jeansen kanske är fodrade, hmmm. Jag säger Mats har inte jobbat på dagis eller fritids.
    Vintersnö och små barn i pulka är sååå underbart.
    Krya på dig och pussa Jonte, kram mamma/mormor.

    SvaraRadera
  4. Haha typiskt karlar :) Hoppas din mage vill ge med sej snart . Jobbigt !!! Å sen Jontes mössa , vart har ni köpt den någonstans ? Kram

    SvaraRadera
  5. Haha kul med 5 fel. Så himla typiskt karlar =)

    SvaraRadera