onsdag 4 augusti 2010

en massa ajaj och gnäll....

ja nu ska här gnällas....
skulle nästan kunna tro at jag ska föda vilken sekund som helst..
vaknade tiiiidigt i morse hade ont överallt, ryggslutet, höfterna, mellangärdet, "under" magen, för att inte tala om de jävla huvudvärk och så slänger vi in lite halsont oxå....
fy faaan vilken gnällkärring jag är!!!

kom på den brillianta iden att släpa med familjen på en liten miniutflykt.. det va det dummaste jag kunde göra. hade sådan yrsel att jag flera gånger va tvungen att stanna upp och andas för att det inte skulle svartna för ögonen...

men det positiva är att jag är dålig nu och inte den 16 aug... jag kan (inte för at jag vill) men jag kan gärna vara sjuk i 2 veckor så länge jag slipper att vara sjuk när mitt nya jobb startar..

nu försöker pappan lägga sonen... det går halv bra.. lilleman ligger och skrattar.. men men skam den som ger sig..

nu är gnällandet slut..
kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar