tisdag 10 augusti 2010

loppis

jaha nu har jag nog bestämt mig....
fått hjälp med priser tips om bord...
nu återstår bara lite mer hjälp, KANSKE ett billån (snääääääälla mamma och stefan!!!!).

imorn när jag lämnat skrutten på dagis är det jag som beger mig raka vägen hem och upp på vinden.... här ska röjas, sorteras och delas upp och märkas...
JEPP JEPP jag har bestämt mig för att stå på loppis och försöka bli av med lite skit. ska stå på lördag morgon tror jag.... hmm typiske eller det kanske är bra.. vi har barnvakt från fre till lör, eller han blir barnnappad.. vill vila ut och sova länge men samtidigt är det nog smart att passa på just när vi har barnvakt... jag tänker dock inte stå där kl 06 och INTE om det regnar... men annars så är det dax att bli av med lite grejer som bara ligger och skräpar och troligen aldrig mer kommer att användas....

3 kommentarer:

  1. det värsta är...att om du ska stå på himpa så MÅSTE man typ va där 6. annars får man ingen plats. vi va där 7 en gång och fick stå typ i diket :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till.. Tror med att man ska vara där tidigt om man ska ha nån chans ;) Haha det blev en tidig lördag med andra ord ;)
    Skönt att du nu har rensat ur ordentligt.. Det är alltid så skönt och bli av med en massa skit ;)
    Kramar Jenny med familj

    SvaraRadera
  3. vad roligt att du oxå ska börja.. hårt men värt det!! =) när började du?

    SvaraRadera