söndag 15 augusti 2010

sista dagen

just precis. idag är sista dagen som ledig/arbetslös/föräldraledig. imorn börjar jobba.. spännande men lite läbbans är det allt. speciellt nervös är jag inte men jag tror det beror på att jag inte fattat det än samt att jag inte fått nått schema eller skrivit några papper. ska jag göra imorn. spännande.

helgen har varit nice.
fredag: mormor hämta jonte på dagis och jag och stor hjärtat här hemma gick på bio. såg trollkarlens lärling. ingen höjdar film men men det va mysigt att få bara vara vi två och mysa.
lördag: loppis för oss och djurparken för lilleman med mormor och stefan. loppisen va väl ingen höjdare och vi kommer garranterat inte stå där igen. men men 250 kr fick vi nog ihop.. resten skänkte vi till myrorna och mammas jobb. på kvällen bar det av till ö.ryd och kräftskiva/grillfest. trevligt som vanligt med dessa människor men jonte va lite kinkig så vi fick åka hem ganska tidigt..
söndag: idag blir det en slappar dag.. regnet öser ner och vi kollar på bamse och busar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar