tisdag 10 augusti 2010

varför är jag inte förvånad?!?!?!?

ja jag säger bara det..
alla idiotpriser till studievägledarna och liu-campus universitetet... jag i mitt naiva sinne trodde att allt studiestrul skulle vara slut nu och att jag äntligen skulle få min examen och kunna börja min yrkesliv.... MEN självklart så ska det jävlas lite mer.

jag mailade studievägledaren igår eftersom jag inte hittar scheman och liknande till min kommande kurs... idag fick jag ett glädjande svar... ICKE!!!!
kursen vi gemensamt planerat och anmält mig till kommer inte att gå första perioden nu i höst utan period 2. men studievägledaren meddelar så sött att hon lätt som en plätt kan fixa till min anmälan så det löser sig..

JAG blir galen. jag har ju för faaan fått jobb och där har jag meddelat att jag kommer att vara klar med min utblidning någon gång i oktober. hur i hela helvetet ska jag kunna berätta för min arbetsgivare att universitetet så fint har flyttat min kurs till senare i höst och att jag inte kommer att ha min examen förrän januari 2011.......

så det blir ett fint samtal jag får ta och ha med min chef det första jag gör första dagen på arbetet.... är inte livet helt underbart!!!!

1 kommentar:

  1. Fy bubblans h*vetet ... Ingenting blir som planerat ! Kram till dej Virre !!!!

    SvaraRadera