måndag 2 augusti 2010

mitt undermedvetna spelar mig ett spratt

ja jag undrar just om mitt undermedvetna försöker säga mig något... men vad??!?!?!
drömde en konstig dröm imorse....

jag va med barn, låg i något rum på förlossningen, delade det med en som jag jobbat med.
jag va ensam till en början, karln min kom in i drömmen senare... vattnet gick och det verkligen forsade ur mig, jag gick omkring för jag hade inga värkar, och hade inte känt an barnet någon gång under graviditeten.... men vi visste att det skulle bli en tjej..

jag hann att vakna ur drömmen innan värkarna och förlossningen va över... någon som känner en drömtydare där ute??
jag tolkar det på 2 sätt.... 1)det räcker med ett barn.... eftersom jag varken kände rörelser eller fick vara med om förlossningen... 2) det är så många runt omkring som får bra så hjärnan spelar mig ett spratt..

idag är vi hemma jag och lillfisen.. han är inte i sitt esse..... och till på köpet har jag nysit som en stolle och snytit mig 511 gånger.. hmmm... det här har jag varken tid eller lust med.. det är ju meningen att jag ska jobba denna vecka och så börjar ju mitt nya jobb ev nästa vecka... det som fattas nu inför det nya jobbet är BARA: lönesättning, arbetstider, uppgifter och allt annat som kan behövas.. ;0) men men det löser sig nog...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar