torsdag 21 januari 2010

200

dax för det 200:de inlägget..

sitter här på jobbet, sista dagen på jag vet inte hur länge. imorn börjar allvaret igen. SKOLA.
Känns sådär, skönt att slutligen kunna slutföra min utbildning så man kan få ett ordentligt jobb och slipper söka vik här och där. men samtidigt känns det konstigt eftersom jag varit ute och jobbat en del, jag har glömt bort hur det är att plugga och hur rutinerna med studieförsäkran mm går till.

men som sagt idag är sista dagen och den avslutar jag med en lite kortare arbetsdag än de senaste denna vecka. 8-15

nu är det dax att gå in och förbereda för 2:orna, vi ska ha "stafett"-skrivning. ska bli intressant att se hur det går.

4 kommentarer:

  1. Lycka till på sista dagen på jobbet! :)

    SvaraRadera
  2. Vi hoppas att du får jobba mer hos oss. Du behövs och är uppskattad det vet du, dessutom är du duktig med barnen.
    Vi ses på badet på lördag, pussa på Jonte.
    Mamma

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Men kan det kanske stämma då att jag såg eran Jonte på maxi igår? Tyckte allt att det va han :)

    Trevlig Helg!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Jepp jepp Johanna då såg du rätt.. På torsdagar åker mormor och morfar och handlar och har de jonte får han hänga med.

    SvaraRadera