söndag 17 januari 2010

Förvirrad

Jag skulle tippa på att man går under benämningen förvirrad när man...
Stoppar in mjölkpaketet i micron och muggen i kylen....

Men men, idag har vi haft en riktig slappa dag..
Jonte vakna vid 7, pappa tog upp honom och gick och la sig igen.. Efter ett tag kom lillknodden efter och KORS I TAKET, han somnade mellan oss i 2 timmar... MYS på högnivå..
Annars har jag legat i soffan och glott på skidor i olika former hela dagen, sonen har softat omkring och pappan i familjen har legat i sängen och chillat eller busat med sonen.. Nu är pappan på bio i METROPOLEN KATRINEHOLM... Avatar 3D..

Nu är mamma/mormor och Stefan på väg hem över de sju haven.. Som vi längtat efter dom.. Är såååå förväntansfull att få se filmer och kort..

Imorn är det möte på Campus 10.15. Jag vet inte riktigt vad vi ska snacka om men men det löser väl sig.. Jonte ska vara med nanny My och Sofia.. Jag ska försöka träna lunchspinningen när jag ändå har barnvakt..

Nu börjar snart Johan Falk, ja jag har sett alla men de är så bra så det går att se dom igen... Men först en dusch..
Hahaha dusch trodde jag.. Nu är det dax igen... Jonte har gråt/skrikit i ca 30 min.. Jag går in var 5:e min och plockar upp snuttarna från golvet och lägger honom ner... Tror det är nån ny fas eller nått han går igenom... Det är ju inte första gången den senaste veckan...
Kram kram

1 kommentar:

  1. Haha ja lite förvirrad.. Ngt sådanat har jag inte gjort ännu *skrattar* Haha mjölken i micron, ligger dubbelvikt av garv *asg*
    Kul med bio =)
    Lycka till på mötet o hoppas att jontes fas går över fort. Så jobbigt när de är ledsna och inte vill sova.. Kram kram

    SvaraRadera