torsdag 7 januari 2010

Glad


jepp jepp

summering av 3 dagars födelsedagsfirande.

jag har fått fina fina presenter:
klippning på modeklipparna av min son, "familje"kalender och twilight-böckerna av min sambo, presentkort på kicks och brun-utan-sol servetter(internt skämt) av min mamma+fam, dvd-film av jo-jo+fam, pengar av mormor/morfar samt mats mormor..

hoppas att resten av familjen/vännerna blir friska/kan komma till helgen för jag har mängder med fikabröd kvar här hemma...
mamma och stefan ringde från flygplatsen i new york nu på kvällen, resan hade gått bra men de va trötta på passkontroller, det har varit ett par stycken.. nu hoppas vi verkligen att de får en underbar västindien-kryssning innehållande mängder av upplevelser.

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!!!

    Hls ida

    SvaraRadera
  2. Låter härligt med födelsedagsfirande.. Jag måste snart sätta igång och baka lite tills det är dags för både mitt kalas och Emilias dop.. Hoppas allt är bra.. Hur gick det med lägenheten och försäljning.. HAr inte hållt mig så uppdaterad tyvärr men jag är nyfiken.. Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott Virre <3 !!!

    SvaraRadera
  4. Ååh.. jag har också fått twilight-böckerna av mina kära sambo.. Jag har varit ganska okontaktbar sedan dess.. haha! :D

    SvaraRadera