lördag 16 januari 2010

23.50

just det 23.49 för att vara exakt somnade jonte igår.. då i vår säng mellan oss... efter en hel kvälls kämpande mot sömnen.. pappa bar in honom i sin säng och sen fick vi sova ostört till 8.30..

idag står det miniplask på agendan, idag hoppas vi på en son som inte gnäller och styr runt på miniplasket..
kanske blir det att sova i pryssgården ikväll.. tända barasa och mysa på hög nivå.. men men vi får se..

UPPDATERING:
idag va jonte på strålade humör på miniplasket. jag tror hemligeten va att jonte har en smart mamma.. kl 10.50 gick mapa och jonte på en promenad så att sonen kunde sova lite innan badet sen runt 11.40 så väckte vi honom inne i entrén på badhuset och gav honom lite uppfriskande mellis....
jag tror detta är en taktik vi ska fortsätta med....

det blir dock ingen pryssgården.. vi skippar det och hoppas på att vi får en bättre natt inatt..

jag har för övrigt en toppen sambo. jag vilade när jonte skulle sova middag men vaknade långt efter sonen.. sambon tyckte att jag skulle få sova lite eftersom det verkade behövas...
LOVE YOU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar