onsdag 27 januari 2010

universitets studier....


ja som de flesta vet har jag återgått till universitets studier efter jobb och mammaledighet.. jag känner mig helt kockobello och bakom flötet... har glömt precis allt!! eller så farligt kanske det inte är, men ändå!!

så idag skulle vi ha 2 föreläsningar mellan 13-17.. vi hade en mellan 13.15 och 14.45.. den andra blev inställd pga vädret samt att morgondagen är helt inställd.. visst visst det är väl nice men ändå.. jag vet att det är pga av att vi har folk från halva sverige som ska ta sig hit och att det är svårt när det faller så mkt snö... men lite segt blir det allt..

men men morgon dagen kommer då att spenderas med näsan djupt ner i vetenskapliga rapporter och avhandlingar... MINDRE KUL men ett nödvändigt ont när man ska skriva c-uppsats..
inte ska vi åka och storhandla ideg heller som vi sa.. karl och sonen ska ut på vischan och mecka bil och rida häst.... jaja vi får se hur det blir när karln tittar ut genom förnstret..

nu ska jag sluta vara neggo och ta tag i mina böcker..
kram på er alla..

2 kommentarer:

  1. Vi var och storhandlade på maxi nyss.. bästa dagen! det var närstan helt tomt=)

    SvaraRadera
  2. Det kommer gå jättebra med pluggandet! You can do it! Btw, jag hatar att storhandla... It sucks! Jag gillar annan slags shopping bättre =)/Madde

    SvaraRadera