söndag 24 januari 2010

det va det!!


ja det va den mammaledigheten.
va snabbt det gick..
är det verkligen sant att lillskiten här hemma redan är dagis-stor?!?!
ller han ska ju inte riktigt än börja på dagis men det är dax för mamma att åter gå till den sura verkligheten..
imorn är det jag veronika som så snällt och lydigt vankar tillbax till skolbänken.. känns väl inte topptopp direkt..
mer ett nödvändigt ont..
men men bara att bita i det sura äpplet..
och nu ska jag inte bli osams med några lärare, jag ska hålla inne med mina kommentarer
(trotts att vi ska utbilda våra elever till demokratiska medborgare som vågar yttra sina tankar och känslor, så är det inte okej att yttra dessa tankar inom universitets världen. där ska man nicka och hålla med fröken)
men men som sagt ett nödvändigt ont..
nu ska jag kolla på, en annan del av köping och sen johan falk.

2 kommentarer:

  1. Det verkar bero på vilket program man går på. På vårt program så görs det inget annat än att "käftas" med lärarna som mer än gära uppmanar eget tänk och även erkänner sina egna fel och brister. Nåja, de flesta iaf...

    SvaraRadera
  2. kämpa virre!!!
    du vet var jag finns om vi ska skriva nåt ;)

    SvaraRadera