torsdag 28 januari 2010

kaos..

ja visst det är snökaos i sverige, men det är inte det jag syftar på....
utan det jag har i tanken är att jag sakta men säkert knåpat ihop 2½ sida om metod, litt.genomgång i programmet word pad.....
ni som är lite insatta vet att det inte är något program att rekomendera....
men vad gör man när man inte har nått annat program, sitter med antekningar upp över öronen och väntar på ett riktigt microsoft word program..
jo man skriver så snällt i word pad och hoppas så in i norden att klippa och klistra fungerar.....

nehe nu va visst rasten slut.. diskmaskinen är ur- och i plockad, dippen är fixad, morötterna skadade och delade i stavar, de senaste korten på allt möjligt inlagda på datan och jag är färdig kissad...

dax att återgå till skrivandet..

såhär glad och pillimarisk ser man ut när man sitter i hallen och väntar på gudfar P.
min lilla älskling är idag på busfabriken med bästaste gudfar P.. Hoppas ni har kul, pözz
skulle detta passa som tatuering??

1 kommentar:

  1. Busan- en stor hit. Så glad att dom kom till stan o inte bara i Linköping...

    Ang tatuering, absolut!!! Var har du tänkt den på kroppen? Ska skriva tjejernas namn vartefter, men tycker det är så svårt med vart man ska placera namntatueringar....

    SvaraRadera