fredag 1 januari 2010

2010-01-01

Jaha då va det nytt år igen och nya tag..
Tyvärr verkar det som om jag håller på att åka på en förkylning..
Är lite rädd att jonte inte kommer att få träffa sin mormor och stefan på ca 3 veckor p.g.a detta.
De ska ju iväg på en västindienkryssning 7/1 och vill inte komma i närheten av bakterier innan dess.. Vilket är förståligt.

Så man kan väl påstå att jag är SKAPLIGT irriterad..

Idag har jag mest sovit och legat i sängen, pappa Mats är helt underbar och fixar och styr med sonen så mamma får vila i fred. Jonte har i och för sig inte varit så jobbig IDAG, han har mest softat, kelat och myst.
Men inatt...
Jag vill kanppt snacka om det... 04.40-05.50 tyckte herrn va en bra tid att leka och titta på tv... Eller det kanske var fisarna och popo som var orsaken.. I alla fall satt jag uppe den timmen, otroligt glad och lycklig.. Eller INTE..

Nu ska jag lägga mig under täckert igen och glo på tv och läsa lite om Edward och Bella.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar