tisdag 12 januari 2010

Doktorn


Jaha då va det dax för doktor-premiären...
Jonte har ju som sagt haft hög feber de senaste 3 dagarna och nu är det så många som legat på mig och tyckt att vi skulle ringa doktorn, så imorse fixa morsan biffen.

Fick läkar-tid 14.30. Då blev det pappa som fick ta det eftersom jag jobbade.
De fick dock inte träffa den läkaren jag blev tilldelad, men men spela boll....
Det lät "bra" i lungorna och luftrören men doktorn skicka med lite mollypect för att lösa upp det där hemska rosslandet i bröstet..

Nu vid läggdax va tempen uppe i 39.0 igen.
Natten som va gick bra, han sov hela natten, typ, välling vid 3.20.


Ja så ägnar vi sista delen i detta inlägg till
VÅR FANTASTISKA
Mamma/mormor/dotter/svärdotter och svärmor
Carina

som fyller
50 blixtrande år..

Hoppas ni har det alldeles underbart där nere i västindien på en vit strand med turkost vatten...
Vi saknar dig massor..
Puss puss
Älskar dig!!

1 kommentar:

  1. Tack mitt älskade hjärta, ja vi har haft det fantastiskt. Det ÄR verkligen som på bilderna man ser från karibiern.
    Och ett JÄTTETACK för allt du och Stefan kucklat ihop utan minsta aning från mig.
    Hälsa alla och tacka för hälsningarna.

    SvaraRadera