torsdag 19 november 2009

Barnvakt eftersökes!!!!!!!!!!


Hjälp oss snälla släkten!!!

Jag, mamma till jonte, har fått vikariat 1-18 december och jag skulle gääärna vilja ha det..
Så vi behöver hjälp med barnvakt...
Snälla hjälp oss med detta!!

Och så ber vi ännu mer om hjälp....

Jag börjar som sagt plugga den 4 januari men nu har vi inte fått dagisplats förän 15 februari...
4-7 januari har vi barnvakt men sen behöver vi hjälp men passning av jonte..
Eftersom vi har släkt som är ledig i veckorna undrar vi om ni kan rycka in och hjälpa oss lite..
Sen KUSIN VITAMIN om du inte kommer iväg till USA innan jul så undrar vi om du kanske oxå kan rycka in?? snälla snälla söta!!

Vore glad om vi får lite svar, vi vet ju att ni läser detta...

Tack på förhand..
Kram till er alla.

5 kommentarer:

  1. Vi ställer gärna upp i januari.. vet ju inte hur jag jobbar men ta mitt nummer så är det bara att ringa efter jul då jag fått mitt schema=) 0763-462427
    bara att ring när ni vet vilka dagar och tider ni behöver hjälp med jonte! // Lina

    SvaraRadera
  2. Som Marie sa på Fejjan, om var och en tar Jonte nån dag så blir det inte många dar kvar! Det fixar sig!

    SvaraRadera
  3. Å va roligt för dej ! Hoppas det löser sej med barnvakter. Å du varför fick ni dagisplats så sent !?

    SvaraRadera
  4. Vi håller tummara att allt löser sig.. I värsta fall får du släppa av honom här men han har aldrig träffat mig ;-)

    SvaraRadera
  5. Hoppas de löser sig för er!!! KRAM

    SvaraRadera