lördag 21 november 2009

ja inte mkt bloggande blir´e...

jag har ju som sagt jobbat ons-fre denna vecka...

det har verkligen varit UNDERBART att komma hemifrån och hur hemskt det än låter iväg från gnällputten...
jag hävdar fortfarande att det vore för allas bästa att han redan borde fått börja dagis... missförstå mig rätt HAN ÄR MITT ALLT OCH MITT LIV SKULLE INTE FUNGERA UTAN HONOM

men ibland behöver man tid ifrån varann för att uppskatta det man har!!!!
det är inte karl jag pratat om för er som inte riktigt förstår mig....


annars har det inte hänt så mkt.. jonte har som sagt skickats runt i släkten för att få ihop mitt jobbande och likadant blir det nästa vecka, mån-ons, men då är han bara på ett ställe..


nu vankas det hemgjorda hamburgare, smaskens och johan falks sista film... lördagsmys...

1 kommentar:

  1. Dt är sant att man behöver lite tid i från varann o samla lite nya krafter, tror man blir en bättre mamma då!! Kul o komma i väg o jobba lite då :)
    Ha det bra!!

    SvaraRadera