måndag 2 november 2009

Underbar dag!!!

Vädret är inget vidare, det blåser och är allmänt jävligt...Då är det tur att man har en familj som jag har!!!!

Jonte somna ca 19 igår och sov ända till 6.30, då ryckte min älskade sambo in och gav välling. Efter det somnade min prins om till 9.30.. Har verkligen haft en toppen natt.... Vi va utvilade och på G..
Så efter lite frulle och bus gav vi oss av till ÖF Fenix.. Vi va där i 2,5 timmar.. Det är så underbart att se Jonte där ibland alla barn, han stormtrivs verkligen..Hoppas att han kommer att trivas lika bra när han börjar på dagis..

Jag hade tänkt att han skulle hålla sig vaken tills vi kom hem, men det va inte en chans.. Så maten blir lite lidande men han åt ju en stoor banan 12 så om han sover ett tag nu gör det inte så mkt.. Kan tänka mig att det tar en del på lilllemans krafter att va bland alla andra barnen.. Nu ska jag ta det lugnt, käka lite och bra vara tills mina grabbar vaknar...¨

Vad har ni hittat på idag??

1 kommentar:

  1. Hihi det är så kul när barnen slocknar efter de varit på öf, ler..
    Va kul att att lillskrutten går.. Det värmer en mammas hjärta va, ler.
    Skönt med sovmorgon!

    SvaraRadera