måndag 30 november 2009

Ogilla.........


Ja jag kanske inte har den bästa kollen och så, men jag trodde ju inte att bvc skulle ta bort chansen att vaccinera små barn bara för att vårdcentralerna öppnar för allmänheten...
Men så ligger det visst till, det blev jag nyss informerad om av en bvc-skönteraka....
Sååååå, vi får väl åka upp till vrinnevi eller hagaborg och börja köa när de öppnar.
Funderade ju på att fixa vaccinationen idag men jag börjar ju jobba 13 så det hinns nog inte. Vrinnevi har öppet mellan 10-20 och hageborg 14-19.
Det får nog bli imorn som vi åker upp och köar, då är jag ju ledig..
Jag får nog komma ihåg att packa matsäck och ta med lite leksaker till Jonte samt vagnen.

Som sagt jag ska nog egentligen inte vara irriterad, det har säkert funnits en massa information om att bvc inte vaccinerar längre men USCHANEMIG!!! Jag är irriterad ändå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar