onsdag 4 november 2009

Jag skriver som alla andra...DET SNÖAR!!!!!

Nu får fään karln ta och lyssna på mig...Dax att sätta på vinterdäcken...
Ursäkten jag fått en tid nu är... -Jag vill inte slita på dubbarna...
Jag skiter i dubbar och allt va det heter!! Idag snöa det och det betyder att det kommer att va halt satan när karl åker till och från jobbet om kvällarna/mornarna...

VI VILL HA HEM VÅR PAPPA/SAMBO I ETT STYCKE.. Dessutom vill jag känna mig lite säkrare om jag själv sätter mig i bilen med min familj...

Men men nog gnällt.. Det snöade ju som sagt idag, Jonte såg konfundersam ut när vi stack ut våra huven på eftermiddagen... Idag på dan har Jonte mest sovit och jag slappat... Han sov mellan 10.30- 13.45.. Eller han sov inte hela tiden men när han vakna runt 13.20 så låg han och softa lite tills jag tog upp honom..

Nu är jag själv här hemma eller Jonte sover ju nu efter lite trixande..
Vissa kvällar blir han så gnällig och grinig, ibland slutar det med att jag sätter mig i gungstolen med honom i famnen tills han somnar...
Kanske inte det bästa sättet men jag tycker de lugnar honom på ett bra sätt... Om det är sambon som går in så gungar han honom när han ligger kvar i sängen. Men eftersom jag är för kort så har jag som sagt valt att sätta mig med honom i gungstolen...

Karl har flytt sin kos till en jobbarkompis och spelar PS3. Jag hade som sagt planer på crosstrainern.. Och om nu Jonte fortsätter att sova så tar jag mig nog en tur... Har ju fuskat idag så det behövs....Eller det behövs även om jag inte fuskar, men idag lite extra...

Idag kom våra täcken och kuddar från Jotex.. Hoppas jag sover gott inatt...

Luddigt inlägg detta blev...
Men men skitisamma som mamma brukar säga....
Flummi flumm luddi ludd....
Kanske egentligen bara behöver sova.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar