tisdag 24 november 2009

The botten is nodd!!

Hur lågt kan man sjunka hur kass kan man må???

Allt är bara skit just nu, kolsvart... Allt är piss..
Mår inte alls prima ballerina... Snarare tjuvtjock!!!
Egentligen har jag en underbar tillvaro där alla är underbara och ställer upp till 100% och tack MEN det spelar ingen roll för MIG..
För min familj är ni toppen som hjälper oss i vår vardag..
Men jag Veronika....
Var är jag, känns som jag tappat mig själv på vägen, ursäkta men det är nattsvart.. Var e min glädje, mitt tålamod med min son/sambo... Jag går runt och är sur hela tiden och så fort sambon säger nått snäser jag säkert av honom och jag höjer rösten helt i onödan till Jonte...
Fy faaan vad illa jag tycker om mig själv just nu PÅ ALLA PLAN...
Sitter här och tjuter över mig själv gör jag oxå...

Faaan vilken toppen inlägg...
Men det är så det är just nu...
PISS OCH SKIT!!! Kort sagt..

6 kommentarer:

  1. Heja Virre... Livet går upp och ner, så är det för alla. Jag känner precis som du gör vissa dagar men jag tror att det bara är att låta det vara så. Jag hejar på dig, och jag vet att Jonte och Masken älskar dig och tycker du är världens bästa mamma även fast du är sur och tvär ibland. Go Go Go. STOR kram från mig och Linus

    SvaraRadera
  2. O vet du va de bästa är....JO man får faktiskt känna sig så! Jag lovar...de kommer kännas bättre snart o då får man försöka tanka ny energi tills nästa omgång!

    KRAM
    Mia

    SvaraRadera
  3. Man får känna så. Det vänder snart ska du se. Vilken dag som helst nu...
    kanske det kommer snö till och med och snart är det ju jul som du verkar gilla.

    SvaraRadera
  4. kämpa på! det går upp o ner för alla. du är ändå världens bästa!!!

    SvaraRadera
  5. Kan bara hålla med alla innan, man får känna så! Även om alla runt om ser vilken toppen mamma/sambo/människa du är! Hoppas det vänder om fort! Om inte så tror ag det hjälper å prata om det... men nån.. alla... den du känner för!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. tack alla underbara för de fina kommantarerna...jag hoppas oxå det vänder snart...tack för att ni finns..kram

    SvaraRadera