onsdag 25 november 2009

Ja vad är väl en bal på slottet.........

......... När man kan jobba på en skola.....
Idag har jag varit med om det mesta på jobbet, fått kramar, slag, sparkar och nyp.. Jag har fått kommentarer som: jävla tjockis, tror du jag skulle lyssna och bry mig om vad du säger, gå härifrån du är inte fröken och jag skiter i vad du tror och säger.....
Visst är det underbart...!!!

Bästa kommentaren om svininfluensavaccinets biverkningar....
Läraren till elevens pappa: - Er som har börjat svära så mkt den senaste tiden.
Pappan svarar då: - Kan det ha nått med det där svininfluensavaccinet att göra???

Hahahahahaaa jag döööör!! Det är stunder som denna som lättar upp det jobbiga man varit med om... Det värsta är att berättelsen är helt sann....

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha, va illa då!!! Det va verkligen en förälder som svarade så!?! Ha ha

    Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Hugo börjar den 28 januari. Jag har inget jobb att gå till. Sök skola till januari och då fick jag inte komma tillbaka till jobbet :-). Har inte fått veta om jag kommit in på skolan än, men det känns inte bra. Ha de gott.

    SvaraRadera