fredag 13 november 2009

Eller ska jag bli....

Fönsterputsare som VÄRLDENS BÄSTA MORFAR!!!
Idag har min underbara pappa varit här och skämt bort oss igen med att tvätta våra fönster... TACK snälla snälla...



Idag va jonte givmild med både pussar, kramar och att visa morfar hur bra han kan gå..

Det blev även en del mys med favorit nallen..

Tror han försökte säga mig att jag är alldeles för dålig och sölig på att ta hand om tvätten...

Idag har vi varit hemma själva hela dan, pappa har varit på Bodaborg med jobbet och lekt som en annan barnrumpa.. Jontes humör har varierat idag, glad, gosig, ledsen och arg.. Tror det är fler gaddar på G för jag ser 2 som snart kommer ut i överkäken.. Sen så är både jag och Jonte snoriga...Nedrans nu när det är helg och allt...
Ikväll bjuds det på delikatessen korvstroganoff och ris.... Hahahahha vilket fredagsmys...
JAHA då blev man gräsänka även denna fredag.. Karln har varit iväg hela dan på bodaborg med jobbet... Jag har hela veckan frågat om det blir fest oxå... Men nej nej det skulle det inte... Och gissa vad karlf****n kläcker ur sig straxt efter att han klivit in över tröskeln.... "Eeeeeeh blir du arg om jag hänger på jobbet och festar hos Sandra".....
Klart som faaan att jag blir sur, men vill han så kan jag ju inte hindra honom.... Men då ska han ha klart för sig att det är HELA familjen som åker och tittat på handboll imorn kl2......

3 kommentarer:

  1. hi,hi,hi...vad söt du är... =o)

    Ja de är inte mer än rätt att han följer med på handboll! De bästa är om han blir riktigt bakis så varje skott hörs lite extra i skallen....hi,hi,hi...

    Ha en mysig kväll....kram

    SvaraRadera
  2. Ovanstående inlägg kom från en mkt förvirrad o trött småbarnsmor som tittar på sitt barn medans hon ryktar sin häst (läs: sin pappa) med min puderborste.... Jag heter även Mia! =o)KRAM

    SvaraRadera
  3. Hihi.. ja man blir så irriterad när det är fest.. skillnad om man vetat om det. hatar när det blir spontant o man själv vill ha mys....
    hoppas handbollen är bra.. han kanske åtgärdar allt ikväll, hihi o börja kvällen med några glas rött så vet man oftast slutresultatet, hihi det är ju rena rama musöppnaren, skrattar =)

    SvaraRadera