onsdag 3 februari 2010

bilbarnstol...


nu ger jag upp på allt vad litteraturstudier och uppsatsskrivning innebär...
är vrålhungrig och sen hämtar jag hem sonen...
men efter att jag ätit och innan jag hämtar sonen så ska jag förbi och köpa en bilbarnstol..
eller jag ska inte köpa det är gammo, gaffa, mormor och stefan som ska köpa den.
de ska dela på den ifall de behöver åka bil med jonte någon gång..
roligast är att mormor och stefan inte vet om att de är påväg att köpa blibarnstol...
det får de veta när de läser detta....
hihihi så busiga vi är...
men allvarligt, stolen ser helt okej ut, liknar den vi har till jonte i vår bil och för ynka 650 kr så är det väl inte så mkt att orda om.
jonte kan ju ha den tills han väger 25 kg och det är ju 15 kg kvar tills dess så 4-6 år lär han väl vara när han växt ur den.... eller vad tror ni?
nej nu blir det att gå till frysen och leta upp sig en matlåda..
spaghetti och köttfärssås med ett stort glas kall mjölk till låter smarrigt...

1 kommentar:

  1. Himla smidigt! Mamma har oxå haft en i sin bil till våra killar :)

    Kan tänka mig att Lucas väger runt 25 kg nu & han är ju 6 år :) Men han sitter iofs bara på en "bilkudde"....

    Kram i snökaoset!

    Johanna

    SvaraRadera