fredag 26 februari 2010

fredag!!

jaha då va det fredag igen och jontes sista "inskolningsdag".
idag slutat han 14 och direkt efter det ska vi ut till ljunga och hälsa på.
ska bli såå skoj va sjukt längesedan vi sågs.

pappan i familjen gjorde sin jonathan tatuering igår...
mkt fin!!!
jag va skeptisk till texten men den blev jättefin.
nu på fm har jag slappat, hittat/ritat mina "jonathan"-tatueringar..

jag har looosat 0,7 kg denna vecka så jag är nöjd.
nu är det inte många kg kvar till vikten innan jag blev med jonte MEN många kg kvar tills jag är "nöjd"..

TREVLIG HELG PÅ ER...
KRAM

4 kommentarer:

  1. Vilka fina tatueringar det blir :)

    Ha en bra helg!

    Stor kram JOhanna

    SvaraRadera
  2. Härligt gumman!!!!
    Mamma är jätte stolt över dig och ditt kämpande.
    Tänk vad Jonte kommer att vara stolt när han förstår att de fina tatueringarna är tillängnade honom, eran egen prins.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fint tatuering! Jag vill ha en "Vincent" tatuering :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är Virre! 0.7 är ju jättebra..
    Du kommer bara bli finare och finare men jag tycker att du redan är fin.. Var så himla kul å se dig i onsdags *ler*
    Nu kämpar vi på lite extra med vikten innan grillsäsongen drar igång..
    Kramar Jenny

    SvaraRadera