tisdag 2 februari 2010

fundersam...


hmm...
nu är det 3:e kvällen i rad som jonte somnar utan att ha druckit en enda klunk välling.. han som i vanliga fall slukar 275 ml på ett naffs...
och sedan 3 daga så vägrar han äta gröt, vi har testar nestle som han brukat äta och semper...
men ICKE!!!
pyttelite macka, vatten och fil är det som duger åt herrn..
hmm..
gröt brukar ju var en bläng och en svälj för honom....
jag undrar just vad som spökar i bakgrunden till detta?!?!?

men men annars har jag inte så mkt att berätta, mest svammel som att det är trist att karln gått på 2 skift och man inte har honom hemma på kvällarna var annan vecka. är ju van att han piper iväg till jobbet när jag går och lägger mig..
sen kan jag gnälla lite till om att inkomstkassan kommer att minska med 5-7000 per månad i och med övergång från nattskift till 2 skift...
HUR I HELA HELVETE SKA VI FIXA DETTA?
det är ju vad vi har kvar efter att vi betalat alla räkningar....
kommer vi att få nån mat över huvudtaget???

jaja färdig gnällt....
nu ska jag käka kvällsmat och sura framför tv:n..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar