onsdag 17 februari 2010

stolt mamma


ja jag är såå stolt äver vår lilla fisrumpa här hemma.
idag va första avskedet på inskolningen. pappa va kvar ca 30 min efter att de kommit och va borta tills det va dax att klä på sig och gå hem.. hela 1 ½ timme va han på dagis utan pappa. inte ett knyst sa han om det.. det va snarare pappa som kände sig lite bort glömd.. pappa hade nog velat får en liten "saknad" reaktion från sonen men inte då.. och det är väl underbart att han redan 3:e dagen på dagis fungerar så bra.

vi är sååå sjukt stolta över honom.

min dag har varit mkt bättre idag. jag har varit i Link och träffa C som jag skriver uppsats med. det gick bra vi pratade igenom lite och känner oss skapligt nöjda hittills. sen blev det en sväng förbi IKEA påvägen hen.. köpte ju nya sängkläder sist vi va där men glömde örngott. sen blev det en del andra saker med. t.ex. en massa förvaringslådor.. så nu ser data rummet lite bättre ut.. inte en massa papper som ligger överallt.

så har jag gjort min första intervju till uppsatsen. snällaste M ställde upp. jag va skit nervös men det gick hur bra som helst och jag fick massor med användbar data. kändes som vi kunde sitta kvar hur länge som helst och snacka men vi saknade ju familjerna oxå. så vi funderar på att kanske ses en annan dag då vi bara kan koncentrera oss på skitsnack och skvaller..
jag måste säga att hon är en underbar människa den där M.. skulle kunna ungås mkt mer med henne och hennes familj..

1 kommentar: