tisdag 16 februari 2010

ORKA!!!!


jag orkar inte mer....
nu låter morsans friggebod på 25 kvm lockande för oss 3. där vet vi i alla fall att det funkar.. sotaren va här idag... taket i nya badrummet måste brytas upp en del då sotaren inte kommer åt ventilationen..... detta har vi själva gjort och det får vi acceptera.
MEN!!!!!
KÖKET!!!!
vi har inte gjort nått med fläkten och ventilationen sen vi köpte lgh och sotarn typ bara skratta... -"köp en kolfilter fläkt istället för den skiten ni har nu gör ingenting..." " hemmafixar-matintimell-symdromet" va oxå en kommentar vi fick...

jag är så less och besviken på den här lhg, jag skänker den till första bästa och går gladeligen ut detta köp med en förlust bara jag slipper skiten....

3 kommentarer:

  1. Låter inget vidare med lägenheten. Hoppas det löser sig!! Kram Ann-sofie

    SvaraRadera
  2. Ånej vad tråkigt.. Har ni totalrenoverat badrummet? Är det ngt som bir förstört när ni åtgärdar det? Träligt med köket också =(

    Har du gått ner nåt denna vecka.. Inte jag och jag har ändå följt det där himla programmet. Är så besviken =(
    Vet att jag dricker alldeles för lite men det kan völ inte ha med det att göra?
    Blev så irriterad så jag köpte mig och sambon en varsin semla..

    SvaraRadera
  3. Kan glädja dig med att sen Micke köpte denna lägenhet har tvättmaskin och kylskåp gått sönder, vattenläcka i hall/kök och nu fuktskada i badrummet (som inte har något med vattenläckan att göra). Och det på lite mer än 1,5 år... Man ska INTE ha bostadsrätt försökte jag övertala herrn innan köpet..

    SvaraRadera