tisdag 23 februari 2010

tillägnat er!!!


detta inlägg tillägnar jag er, ni underbara människor som ställt upp eller ska hjälpa mig med intervjuer till vår c-uppsats.
ni är så givmilda med er tid och öppnar er med saker som kan vara svåra att prata om.
JAG SÄGER ÄN EN GÅNG.
ingen kommer att få reda på några namn eller vem ni är som hjälpt oss så otroligt mkt.
utan er skulle vår uppsats inte finnas.

TACK!!

ert deltagande gör allt slit värt,
var endaste liten stel ryggmuskel...
OCH sen så måste jag fortsätta i min skrytskola kring vår son..
idag va första dagen han skulle sova på dagis.. jag ska ärligt erkänna att jag va skepisk till att han överhuvudtaget skulle ligga still.
MEN HÖR OCH HÄPNA!!
lilleman som från 12 till 13.30!!
kors i taket, och de sov ju bara på en madrss på golvet..
VI ÄR MÄKTA STOLTA HÄR HEMMA!!

1 kommentar:

  1. Duktiga killen =) Man slutar aldrig förvånas över deras utveckling!
    Kram kram Jenny

    SvaraRadera