måndag 22 februari 2010

satan vad duktig jag varit idag


ja herre gud.. tänk hur fort ett år kan gå.....

tog ju helg i fredagseftermiddag och har inte rört uppsatsen förän idag..
och jäklar vad jag varit effektiv...
har sammanställt mina 2 intervjuer, skrivit i de flesta stegen i intervjuframställandet eller hur man ska säga. tiden har bara flugit iväg och jag har fått massor gjort...
känns underbart skönt efter min lilla dipp förra veckan.

och jonte har för första gången varit själv utan mamma eller pappa på dagis från 9-12. det hade gått jättebra, hade inte blivit nått ledsen efter att jag lämnade honom vid 9. men han hade varit lite off och lugnare idag. men det märkte jag redan i morse berättade fröken när pappa kom och hämtade. tror det är tänderna som spökar... det är ju 2-3 kindtänder som e på g fram.

nu sover lillfisen och resten av dagen blir nog lugn, jag ska nog pilla lite mer på uppsatsen, laga lite mat, så får killarna sysselsätta sig bäst de vill och kan.

1 kommentar: