torsdag 11 februari 2010

jaha det va den torsdagen..

ja..
tyvärr så blev vår superbarnvakt gammo sjuk igår.. det resultera i att jag va tvungen att skjuta upp uppsatsskrivningen tillsammans med min "kollega" och ingen idrott men eleverna blev det heller.. trist.. nu har alldeles för många lektioner blivit inställda p.g.a rasrisk, sjukdom mm. inget vidare...
ovanpå allt detta så är jag förkyld och allmännt ruggig i kroppen och på dåligt humör... humöret kan bero på att lillfisen vakna vid 01.30 inatt och minnsann inte kunde somna om i sin säng.. så han har legat mellan oss inatt... hmmm funderar på det där C skrev om nattskräck...
de kvällar han inte kan somna är väl övertrötthet eller allmännt tjurskallighet men när han vaknar på nätterna och gråter sådär hysteriskt...
kan det vara nattskräck??
får googla det...
nu "försöker" fisen sova.. jag ska oxå lägga mig och vila..

ikväll kommer underbaraste M och är barnvakt då pappa och mamma ska på FÖRÄLDRAMÖTE!! hur vuxet känns inte det..

begravningen igår va fin stillsam och fruktansvärt jobbig..
men som sagt väldigt fin och rofylld <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar