måndag 1 februari 2010

tillbax till verkligheten...

jaha då va vi friska här hemma..
det va en snabb men krafttagande sjukdom. idag har jag legat i sängen större delen av dagen, och underbar som karln min är så har han sysselsatt sig och sonen så jag fått vila i fred.
imorn är det tillbax till verkligheten med barnvak hos gammo och gaffa, jag till universitetet och låna mer litteratur och sen är det dax för karln att gå på 2 skiftet.. det ska nog bli bra, är lite orolig för karlns mage bara. det braka ju ihop sist han jobba 2 skift. men men det återstår att se...

förövrigt så är jag SJUKT GODISSUGEN idag, kan bero på det minimala intaget av mat de senaste 2 dagarna..

nu är det familjen annorlunda och sen softisch innan det är dax att sova...

kramkram och pözz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar