söndag 28 februari 2010

vi drar till fjällen!!!!


JAAAAAAAAAAAAAA!!!! Äntligen får jag åka till fjällen.. va alldeles för länge sedan sist... 4-8 april drar vi närmare bestämt till sälen. det är mormor, stefan, morbror hittills kanske att morbror nr 2 kommer med..
fasligt billigt blev det oxå trotts att det är påsklovsvecka.. ca 1250 kr per pers för boende, skidhyra och liftkort.....
NU ÄR DET HÅRDKÖRNING TILLS VI DRAR... KOMMER JU INTE I MINA SKIDKLÄDER... ILLA ILLA... börjar hårdköret med spinning 12-13 imorn....

imorn är det måndag och egentligen dagis på schemat.. men snällaste M ska ha jonte 9-15.. jag ska gissa?!?!? PLUGGA!! oväntat va och karln ska iväg till biltema med en vän har jag hört...

och nu väntar en vecka då jag och jonte är själva hemma hela kvällarna då pappa jobbar kväll.. lite trist, men, what to do!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar