fredag 19 februari 2010

välförtjänt helg!!


ja nu är jag och familjen minnsann värda en lång och trivsam helg.
jonte fick nya tider för inskolningen nästa vecka... eller inskolningen kan ses som avklarad. redan på måndag ska vi "bara" lämna honom och gå direkt..
ska bli spännande. fröken M sa:
" det känns verkligen som vi känner den här lilla killen och han känns redo att "börja" på riktigt nu. OM ni känner er redo för det!"
det kändes så skön att han sa så och vi känner verkligen att vi och jonte är redo för det. så nu får vi se hur det går.
tiderna nästa vecka:
mån 9-12 mat
tis 9-14 mat+sova
ons 9-15 mat+sova
tors 9-16 mat+sova
fre 9-14 mat+sova

och så vill jag tacka underbara M som ställde upp och klämde in en intervju med mig till uppsatsen. så härligt att hon kunde och kände att hon ville hjälpa oss. M ska ju faktiskt ha bebbis när som helst. och deras lilla S, hur charmig är inte hon. först lite avvaktande men sen lossna det.. jag har även fått ett nytt smeknamn av S. Firre tror jag hon sa ;)

så en vecka på inskolningen är avklarad, intervju nr 2 är klar och färdig att transkriberas så nu har vi varit såå duktiga att vi är förtjänta av en myshelg men party, övernattningar, kalas och allt vad som kommer att hända.
såhär trött blir man efter en vecka på dagis!!!
trevlig helg
kram

1 kommentar:

  1. mmm förstog nog att det skulle gå bra det där. han är ju alltid glad ungsorken! tror han kommer stormtrivas på dagis. skönt att ni känner er redo oxå, annars är det jobbigt.

    ser framemot att ses nåt i helgen!!
    kram!

    SvaraRadera