fredag 12 februari 2010

fredag igen...

tänk tiden bara springer iväg...
har varit seg på uppdateringar.
men tiden och orken har inte riktigt funnits..

nu vill jag väl mest bara säga:
* att jag älskar min stora underbara härliga familj
* att uppsatsskrivandet flyter på sakta men säkert
* att livet börjar ordna upp sig med dagis och allt vad det innebär
* att jonte fått 2 kindtänder (kors i taket) och har varit på varierat humör
* att jag älskar min familj
* att livet känns rätt soft
* att det va 1½ mån sen jag åt godis... det va visst lite läsk i fördrinken det bjöds på i lördags
* att jag gått mer 1,7 kg på 1½ vecka
* att jag är lyckligt lottad som har en underbar familj

nu ska jag lägga mig och läsa och tänka på vilken fantastisk familj jag har..

1 kommentar:

  1. Hej hjärtat! Vad härligt att läsa dina positiva tankar och ett jättegrattis till viktminsknigen.
    Själv hade jag en väldigt trevlig kväll med mina arbetskamrater, som du varit med att arrangera, vinet var mycket gott.
    Puss och kram mamma.

    SvaraRadera