måndag 1 mars 2010

just ja...

ja som jag skrev igår så skulle det bli hårda tag... hmmm................
om jag skulle ta och tänka innan jag skriver/talar...
mitt träningskort gick nämligen ut igår och så har vi en badrumsrenovering och en fjällen resa inplanerat inom kort, sååå träningskort på ca 1000 kr får nog vänta...
blir väl att släpa fram crosstrainern istället...

skulle gärna ställa mig nu, men jag vet inte hur smart det är att ställa sig på den nu eftersom jag för ca 10 min sedan åt middag.. lugnar mig till 21 när maten smällt lite mer och ser hur sugen jag är då....
visst låter jag motiverad!!!!

jag beundrar ensamstående som lyckas träna.. jag är ju "typ" ensamstående varannan vecka och jag fattar inte hur jag ska hinna... det skulle väl vara innan jag hämtar fisen på dagis...

detta blev visst bara en massa svammel men men.............

1 kommentar:

  1. Ett tips från din mamma, som ju varit ensamstående med 2 småfisar och som hejar på ditt kämpande. Ställ dig på crosstrainern direkt när du lagt Jonte och fortfarande är uppe i varv.
    Kramar

    SvaraRadera