fredag 19 mars 2010

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH!!


NU FÅR DET FAAAN I MEJ VARA NOG!!!

kärring jävl på ren svenska!!!
har man åtagit sig att vara handledare då får man faaan se till att hinna med sin del av avtalet!!!!

jag är så förbannat arg på´na att jag ska hålla mig långt ifrån mailen...
annars kan det hända att jag skickar ett mail jag får ångra!!!!!

fick just ett svar från handledare...
att hon inte kommer att hinna läsa hela vårt arbete tills på TISDAG kl 9.15.....
MEN HALLÅ....
det är ju faktiskt bara fredag idag...
det är för faan hennes plikt att läsa det.
eftersom hon nu har så mkt åsikter om arbetet så får hon väl se till att läsa allt!!!!!!!!!

åååååh jag är så arg så arg....
snacka om att nervärdera oss, vi kämpar faktiskt allt vi kan och vill inget hellre än att göra rätt och få den hjälp vi är berättigad...

KÄRRING JÄVLE!!!!!

3 kommentarer:

  1. Ja de var faaan väldigt respektlöst! Ni borde ju faktiskt kunna sätta lite krav på henne med! Som du sa...har hon så mkt synpunkter borde hon ju vara intresserad av att följa upp detta snarast..... Lycka till o andas, andas, andas..... =o)

    KRAM Mía

    SvaraRadera
  2. Men usch vad har ni för handledare egentligen. Jag ahde en super kvinna som verkligen var till hjälp hela tiden. Får ni inte den hjälpen ni ska ha så måste du gå vidare med detta. Hon har ju fasen betalt för att jobba!
    KRAM Marie

    SvaraRadera
  3. Fy F*N säger jag bara! Förstår din ilska och frustration. Nog sjutton måste hon väl ändå vara skyldig att läsa igenom den innan ni går upp med den. Lider med dig.

    KRAM.

    SvaraRadera