måndag 22 mars 2010

men va me´skit...

ja jag trodde att det berodde på att jag haft en riktig återfalls helg men skräp och skit...
ja just det jag trodde att det berodde på det.. men nu är jag inte lika säker..
igår mådde jag ILLA och magen va helt paj...
imorse när jag vakna så mådde jag på precis samma sätt..
så efter att jag lämnar jonte på dagis så va det bara att gå hem och lägga sig....
jag har lyckats få i mig 50 cl avslagen cola och några frallor...
och direkt efter det så besökte jag en kär vän, vattenclossetten...
en riktig bacilusk tror jag allt...

hade ju behövt sitta och trixa med uppsatsen men INTE DÅ!!!
jag sov bort hela dagen och resten av tiden låg jag och läste...
INGEN ROLIG ELLER VETTIG DAG..

idag skrev sambon på uppsägningen och sen den nya anställningen...
så framöver så kommer vi ha pappa hemma alla kvällar..
skönt, jag tror pappa lidit mest av att jobba 2 skift..

imorn är det möte med handledaren hoppas jag mår bättre...

men vilken tur att min bror inte hitta några längdskidor.. för om inte jag varit tvungen att gå in och boka skidhyra till honom så hade jag aldrig tittat i våra papper och sett att jag bokat längdskidor till fel dag.... VILKEN TUR!!!! så imorn blir det att ringa skistar och ändra om i bokningen... tänk om vi stått där och inte haft några skidor att hämta ut...
påminner mig om en ankedot om folk som bokarflygbiljetter i fel datum...
jag säger bara nille-england, mm...
ni som vet vad jag pratar om.. ;)

älskar min familj...

2 kommentarer:

  1. Va trist att du är sjuk! Krya på dig och hoppas resten av familjen klarar sig!
    Skönt att ni få ha han hemma på kvällarna, jag vet ju hur det är! Martin jobbar ju 18-04 2 veckor och sen 2 veckor 04-13... så jäkla trist!

    SvaraRadera
  2. Vilken himla tur att du såg bokningsdatumet. Gick det att ändra på datorn eller...?
    Kram mamma (som har ont i munnen, tagit bort tandsten, aj aj aj)

    SvaraRadera