torsdag 25 mars 2010

våfflor


snacka om att jag är proppfull!!!
nästan lite äckligt full menmen gott va det..
vi har nämligen varit på våffelmakeriet med gänget.. någon saknades men men..
det va länge sedan vi sågs allihop.
nice..
nu är jag som sagt späckfull..
stinn som vi brukar säga..
och jag håller med M det är nedrans mkt pengar för en våffla men det är gott och nån gång i halvåret kanske man kan unna sig en sån fest..

förutom full i magen så kommer jag nog att va lite stel i hela kroppen. idag efter att jag lämna jonte mötte jag upp H med hunden B.
vi tog en promenix... inte någon liten heller..
skönt men satan vad trött jag va efter. ca 1 tim och 15 min va vi ute..
det kan tyckas inte vara så läng tid men vi hade enligt mig ett nedrans tempo.. kvinnan är ju långstång så hon tar lite längre kliv än mig.
och så har hon ju inte 30 kg övervikt att släpa på heller.... men men skönt och utmattande.. tog ett bra tag för mig att återhämta mig..
när jag kom hem och tog av mig pannbandet droppa det om håret....
DÅ mina kära läsare då är man varm och trött..
underbart..
imorn ska jag försöka att jogga hela vägen hen från dagis.. igår gjorde jag det nästan.....

skrivandet har gått sådär idag.. hade en lång start sträcka men lite gjort fick jag allt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar