fredag 19 mars 2010

det rycker i tarmen.............

men gud va äcklig du är som tänker så snuskiga tankar.....
jag menar att abstinensen hänger över mig..

så nu gott folk..
släkt vänner och alla andra...
mitt förslag(eller M förslag)

1 april drar vi till

det är inget skämt!
(ska bara bearbeta karl lite
eftersom vi drar till fjällen 3 dar senare.....)

jag står för BILEN!!
M har redan bokat en plats,
det innebär att det finns 2-3 platser kvar....
fyller vi hela bilen blir det ca 150 kr i bensinpengar

VEM VILL MED?!?!?!?

3 kommentarer:

  1. era jävlar, jag kan inte ta ledigt då...

    SvaraRadera
  2. HEJ! Nu är jag här igen! Det här inlägget va betydligt roligare än det förra! Stackars dig men du vet : ALLT löser sig, jag hejar på dig!
    Ha det så roligt i Ullared! Men vem har inte det! hahaha

    Ta hand om dig! KRAM Sandra

    SvaraRadera
  3. 1a april? har du platser kvar?

    SvaraRadera