tisdag 30 mars 2010

.........


idag är en sån där dag då det slår mig hur mycket man kan älska en liten människa...
min son betyder allt för mig....



ja idag...
nu känner jag mig helt tom och trött..
vet inte varför egentligen..
idag har jag slipat och slipat och slipat
bästa offa kom idag och hjälpte mig i badrummet
han börja spackla oxå.. imorn ska jag slipa lite till och så kommer offa och spacklar mer..



jag borde ha pluggat idag men motivationen är borta, vi ska gå igenom formalia och som alla jag känner vet ju hur dålig jag är på formalia.. men men det är ett nödvändigt ont..



jag sålde för övrigt "bilvagnen" idag.. 600 kr fick vi för den... jippie.. 600 kr att shopa för i ullared.

sen så kolla jag skatten idag.. jag ska få tebax..


nice..
men undrar just om vi ska deklarera all renovering nu oxå???
det där får bli nått S hjälper oss med när papperna kommer...



nu mästarnas mästare...

just det hulliganen här hemma kan klättra upp på köksstolarna
han har lagt sig till men en konstig sak, stoppar ner händerna i halsen så han spyr.

men vi älskar honom ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar