onsdag 10 mars 2010

sol sol sol sol sol sol sol sol sol!!!

ÄR DET INTE UNDERBART SÅ SÄG!!!

eftersom pappan i familjen bytt dag på jobbet och jobbar kväll idag så passade jag på att smita ut ett par extra minuter efter att sonen hämtats på dagis.. jag har ju gått miste om de senaste dagarnas sol, då mina dagar mest spenderas framför datan och uppsats skrivande.... men idag passa jag som sagt på.. vi styrde vagnen mot Wasaparken, efter lite letande hittade vi tillsist ett par gungor...
GISSA OM VÅR SON ÄLSKAR ATT GUNGA!?!?!?!?!
efter att jonte ha vägrat dricka välling och gå och lägga sig UTAN gråt ett par dagar va han ikväll tillbax till sitt gamla vanliga jag.. skönt!!! med tanke på att jag har massor med plugg och karln som sagt jobbar kväll.. han ringde förövrigt nyss och sa att han slutar 22 istället för 00.. skönt eftersom han ska upp 05 imorn igen och jobba dag..
men men som sagt har haft en UNDERBAR eftermiddag med min son men nu är det tillbax till verkligheten och UPPSATSEN!!
soliga varma kramar

1 kommentar:

  1. Är jag inte MORMOR till VÄRLDENS UNDERBARASTE, HÄRLIGASTE,GLADASTE OCH CHARMIGASTE lilla goding, så säg.
    Helt underbara bilder på prinsen.
    I morgon hoppas jag att jag kan få njuta lite av solen också.
    Kram mamma/mormor

    SvaraRadera