söndag 7 mars 2010

vältförtjänt!!!

ja jag tycker allt att jag med gott samvete kunde unna mig en kväll på krogen igår.. denna helg har gått i onyttigheternas tecken men det får va så.. nu är det att ta nya tag och dra fram helvetesmaskinen i veckan..
igår blev det partaj som slutade på huog.. hur trevligt som helst och dansade gjorde vi oxå.. *fnissar lite* M vet varför... vi höjde ålderssnittet ett par sekel på hugo men det skiter jag i för ROLIGT hade vi!!!

idag har jag en liten molande huvudvärk men det är det värt... blev en snabbis frulle på stan inna jag satte mig i frisörstolen och kapade av mitt långa hår.. håret är fortfarande långt men kort..!?!?!?!? jag kan sätta upp det i tofs. jag är nöjd men nästa gång får de nog klippa lite mer..
kolla vilken fjant tofs

nu är det dax att återgå till verkligheten och ta tag i uppsatsen igen.. men men det funkar efter en så mysig dag med mina killar och efter en kväll som igår med kära vänner...

jonte har fått en ny matstol, den hjälpte han pappa att sätta ihor med borrmaskinen mamma köpte till honom på lördagens loppis i Ö.Enebyförsamlingshem...

kram på er alla där ute, hoppas ni oxå haft en toppen helg...

5 kommentarer:

  1. snyggt!! bra beslut, klippning till våren är alltid skönt. synd att jag missade dansen. kände mej febrig och snuvig. tack för en trevlig för-kväll iaf. kram på re

    SvaraRadera
  2. Fan vad najs :) Om jag bara vågade göra sådär ! Vill men ... Lite fegis ! Eller karln skulle tuppa av och dö om jag rörde mitt hår ;)

    SvaraRadera
  3. fin fint Virre. Va modig du är, du hade ju jääääättelångt hår innan. Kul att kvällen var värd baksmällan idag :) Hihi. KRAM Åsa

    SvaraRadera
  4. Åhh så himla fint! Att du vågade klippa av ditt hår, modigt.. Men det blev verkligen skitsnyggt så du ska ha cred för att du vågade *ler*
    Hihi ja ibland är man värd att unna sig godsaker och utekvällar med goa vänner =)

    SvaraRadera
  5. Tjenare virre! De där med åldersnittet på hugo kan ja hålla med om. Vi var där i fredags och man känner sig ju lite som en rockfarmor när man shakar loss där! Men kul kan man ha i alla fall:)

    SvaraRadera