torsdag 4 mars 2010

märkt för livet....

ja idag va det ju min tur att gadda mig, blev väl ganska nöjd eller jag vet inte. vissa stunder tycker jag att det är helt okej medan jag andra stunder känner "fan det blev inte som jag tänkt mig".
man har ju alltid en föreställning om hur det ska se ut inne i huvet.. eller hur jag nu ska förklara det. och inte riktigt så som resultatet blev hade jag tänkt mig, men men när det läkt kanske det känns bättre..
oj vad svammligt detta blev.

sen så ser de ju lite läbbiga ut nu innan de är läkta, så bilderna gör sig inte riktigt rättvisa.. men men för 600 :- är jag kanske nöjd.. eller hur det nu va!?!?!?
som sagt idag hade jag ju mängder att göra på uppsatsen. det gick väl sådär med koncentrationen efter att vi varit och bokat tatto-tid men jag försökte..
och det vore väl HELVETE om jag någon gång skulle få jobba på mina skolarbeten utan problem...
det börja med att färgen typ tog slut när det va 7 sidor kvar att skriva ut, sen så trodde jag att datorn hängde sig så jag startade om den och då märker jag att musen inte rör sig ur fläcken.... jaha då va det bara att börja leta efter den där musen vi har NÅGONSTANS här hemma...
JAG HITTA DEN INTE!!!!!!!!!!!
fick ringa halva släkten innan jag fick tag på en att låna. sen när jag väl fått den musen och kopplat in den så vägrar tangentbordshelvetet att fungera....
J***a H****tes Datorj**el...
och lite fler ord poppade upp i skallen och ut ur munnen!!!!!!!!!!!!!
Som tur e så köpte jag ju en pytteliten bärbar nu när jag börja plugga...
SE´DÄR IBLAND ÄR DET INTE SÅ DUMT ATT SPENDERA EN PENG FÖR MKT....
det är väl inte det optimala att försöka skriva uppsats på en data med bildskärm på 10 (vad det nu heter), jävlans liten är det i alla fall...
MEN DAGENS RÄDDANDE ÄNGEL....
nu sitter jag som ni märker bara och flummar..
dax att stänga ner skiten och sova blir ju inget vettigt gjort ändå...
imorn är det uppsatsskrivning tillsammans med C känner att det kan va bra då jag bara svammlar..
just det bästaste bror fyller 24 idag...gratulerar än en gång!!!
så GOD JÄVLA NATT på er....

2 kommentarer:

  1. Du kommer säkert att bli nöjd när de väl ha läkt. Vart sitter de?
    Kämpa på med plugget, kom ihåg att du är duktig!
    Kram Kristin

    SvaraRadera
  2. Bra om mamn kan utöka sitt ordförråd med lite "bättre" ord när man nu ska bli lärare, även om man är väldigt arg och irriterad.
    Lycka till, puss och kram mamma.

    SvaraRadera