måndag 1 mars 2010

vad gör jag för fel...!?!?!

han tycker inte om mig och är inte trygg med mig......

ELLER hur ska jag tolka det?!?!?
i 2 veckor har han sovit lugnt och fint när både mamma och pappa varit hemma..
MEN nu när vardagen är tilldax så sover han sött och lugnt i 2 timmar SEN.....
ja då va det dax att vakna och stå och gapa och skrika i sin säng och gråta...

VAD GÖR JAG FÖR FEL!??!?! ÄR JAG INTE TRYGG?!?!?
om inte detta slutar så slutar det med att karl får byta jobb för visst nu fixar jag det när jag pluggar och börjar sent
MEN sen när jag börjar jobba, hur ska jag då orka?!?!!?

4 kommentarer:

  1. Det kommer att gå över.. Han är antagligen bara inne i en drömperiod eller så.. Vem vet kan även vara tänder som spökar.. Du behöver inte oroa dig..
    Vi ses imorgon!
    Puss

    SvaraRadera
  2. måste bara varna dig, gå inte dit och handla!!!

    Varning för Butik Små & Stora Kidz (fd, Butik Lilla My).

    Förut har denna firma varit ägd och drivits seriöst av Caroline.
    Men pga. personliga skäl så har hon den tid som behövs för att driva företaget.
    Och istället för att stänga företaget har hon valt att sälja det.

    Nu har nya ägare tagigt över, och då skulle alla gammla kunder få
    fram till 4 Dec att hämta ut pengar som fanns inneliggande.

    Men direkt när dom öppnade struntade dom i denna överenskommelse med förra ägaren.
    Och ändrade det till att man måste handla för pengarna hos dom. Dessutom om man inte
    handlar upp alla pengar inom 7 dagar så fryser dom inne. Alltså Butiken behåller pengarna.

    När vi var där och försökte få ut en mindre summa så var dom väldigt
    otrevliga, och att att handlade vi inte upp det NU så frös pengarna inne.


    hittade detta på internet och har själv varit där och vet att dom nya ägarna suger och är riktigt idiotiska och dåliga i butik.


    Gå inte dit och handla vad ni än gör.
    Priserna på begagnade barnkläder har dom höjt till nästan samma pris som i butik, det är inte mycket som skiljer.
    Skulle köpta en baddräckt där, hittade en i butiken som dom sålde för 200 kr, vilket var samma pris som i butiken, fast denna var begagnad och i ett slitet och blekt skick!!!


    ALLA MAMMOR OSV. LÄGG IN DETTA PÅ DIN BLOGG OCH SKICKA DETTA VIDARE OCH VARNA ERAN OMGIVNING FÖR ATT GÅ DIT OCH SÄLJA SINA KLÄDER DÄR.
    NI BLIR DÅLIGT BEMÖTTA, LURADE OCH BESTULNA PÅ ERA PENGAR!!!!

    SvaraRadera
  3. Förstår att det känns när det ändras sig så där =( Men kämpa på så ska du se att det ger sig!

    Å när det känns extra tufft så försök komma ihåg att den som barnet testar mest är ju faktiskt den som den känner mest trygghet i!

    Nu menar jag inte att han inte finner det i sin pappa, självklart i er båda! Men ofta är det ju hemma som barnen "bråkar" & borta är de som tända så ljus! Det är hemma i tryggheten man vågar prova & testa...

    Stor kram & hoppas vi ses på måndag =)

    SvaraRadera
  4. Hejja Virre! De prövar oss de små liven, Linus hade en sån period när han var sjuk. Tror även de känner av vår "stress" som vi känner inför det du beskriver. Bestäm dig innan att du ska "vinna" STOOOR KRAAAAM

    SvaraRadera