torsdag 11 mars 2010

INGET ROLIGT INLÄGG!!!

allt är bara fel..
jag är fet, ful och blä..
hur kommer det sig att alla andra lyckas gå ner i vik och bli typ obefintlliga??
livet är så jälva orättvist!!
jag är så jävla depp!!!
faaan oxå!!!
jävla skiT!!!

finns det nån där ute som har mirakel kuren för en HÄFFAKLUMP som mig att bli smal..
just nu gör jag vad som helst..
tar till och med knark om det så behövs..
kanske ska börja röka..
har hört att rökning tar bort matsuget...

och jag vill inte ha några snälla söta kommentare som jo du är söt och fin
FÖR DET ÄR JAG INTE!!!!!

7 kommentarer:

  1. Du är verkligen INTE ensam.. jag sitter här i Linköping och deppar..
    Jag gick upp en himla massa under min graviditet, och kände en lättnad när det var över, för jag trodde att jag minsann skulle gå ned allt igen.. Men i stället har jag lagt på mig ytterligare 16 KILO!!!! Jag vågar knappt gå ut längre och träffa gamla vänner, eller nya heller för den delen. Jag har blivit en eremit! :/
    Tänk att vikten ska vara en sån jävla stor del av ens liv.. sjukt.. Tänk om man kunde lägga all den energi man lägger ned på tankar, diskussioner, och deppkänslor om vikt, på något annat i stället.. Jävlar vad man skulle vara produktiv och hinna med grejer!

    Men men.. jag antar att motionera funkar i alla fall.. och skippa bröd för en tid. Ät knäckebröd och ta det försiktigt med frukt, för det ökar sötsuget säger en dietist till mig. Tugga tuggummi.. massa tuggummi.. och drick vatten.. undvik salt.. ja.. du vet säkert allt det här redan..

    Håll ut!
    Du.. VI.. kommer klara det här tillslut!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ett tips som fungerade för mig var Nautilus gym i Norrköping. Man får stöd från en tränare samt att de har ett kostprogram som är toppen Men glöm inte att det måste få ta tid. Stressar du blir det kontraproduktivt.

    SvaraRadera
  3. det finns ju bantningstabletter med nåt ämne i som funkar typ som amfetamin, har jag för mej. man blir pigg och mätt i hundra år. dom ska jag testa när ungen är utklämd!! haha

    SvaraRadera
  4. Jag kan med all säkerhet säga att jag inte är en av dem som gått ner! Och nu är jag påväg ännu mer uppåt än förra gången=(

    SvaraRadera
  5. Hmm... vill ändå skriva att jag tycker du världens bästa Virre och att jag hejar på dig. Mamma kör xtra vagazna där man börjar med att äta bara soppa i 3 veckor och sedan trappar man upp försiktigt med nyttig mat...hon har gått ner 8 kilo och minskat rejält i midjemått, det är dyrt men mamma tycker det är värt de. Hon är superpeppar, där får man också stöd och hjälp med kost och träning.. LYCKA TILL Virre, och som sagt jag HEJAR verkligen på dig. STOR KRAM Åsa

    SvaraRadera
  6. Jag vet att det här inte är lätt att lyssna på för det kommer från MAMMA, men jag håller med Helene här ovanför. Man måste vara stenhård, bestämma sig att nu SKA jag gå ner. INGET GODIS, INGEN ALKOHOL, MYCKET MINDRE PORTIONER MAT, MASSOR AV VATTEN. blir du hungrig eller sugen knapra på en morot, det tar lång tid att tugga så du blir mätt av bara tistessen att tugga.
    Du kan inte tänka att nu har jag varit duktig den här veckan så nu tar jag en cider eller lite godis eller en pizza eller en kebab.
    Det kan du göra när du nått första målet i viktminskningen. (allt detta har Evy sagt till mig att hon var tvungen att lära sig med hjälp av en viktcoatch).Det här har vi ju pratat om förut men kanske bra att upprepas
    Sist men inte minst JAG ÄLSKAR DIG OCH STÖTTAR DIG ALLTID.
    Puss och kämpakramar från MAMMA.

    SvaraRadera
  7. ÅHHH JAG KÄNNER LIKADANT! DET ÄR EN FRUKTANSVÄRD KÄNSLA!!
    Jag hejar på dig och hoppas att du kommer gå ner en massa i vikt så att du kommer att må bra..
    Men jag gillar dig ändå ;)
    Kramar

    SvaraRadera