tisdag 28 juli 2009

Det händer bara inte!!!!!!!!!

Det är fan inte sant..
Mamma och Stefan tog ju som sagt Jonte igår efter att vi varit på kolmården så att jag skulle få sova ut för en gång skull mitt i veckan....

Och va händer!!!!
Jo tandfan börjar VÄRKA!!!!!!!!!!
Så jag har knappt sovit en blund i natt....
Jag blir galen..
Så det va bara att ställa klockfan på 07.30 och så fint pallra sig upp och ringa om en akuttid..
Kl 14 fick jag tiden...
Det där med att få sova det kunde jag ju se mig i stjärnorna efter!!!
Somna om mellan 07.40 till 10.00 när KLOCKFAN åter igen ringde för kl 10.30 kom morfar och då skulle det fogas är hemma... (tack för hjälpen morfar...du är bäst och ställer som tur e alltid upp)
IBLAND ÄR JAG MINDRE FÖRTJUST I MINA SMÅ IDEÉR!!!!

Så summa sumarum....
¤Nu sitter jag här med en halv ansiktsförlamning, hängande läpp och läspning vid minsta lilla ord jag försöker klämma fram, detta efter 4 sprutor bedövning.
¤ Ett kök som ser ut som ett rent helvete
(eller rättare sagt skitigt helvete, fog och gegga överallt)

Nu åter står bara att
¤ tvätta hela köket med svamp X antal gånger,
¤ vänta på att karl behagar vakna,
¤ hämta den ohängde sonen hos mormor och Stefan och få höra hur DUKTIG han varit och hur LÄNGE han minsan behagade sova inatt!!!!!!!!!!! Har redan fått ett smakprov på beröm....sms fråm min älskade mor (Jonte somnade 20.00 igår och sov till 08.40. Vi har bara behövt stoppa in nappen 2 ggr inatt. Mellan 06.00 och 06.30 lekte han lite i sängen sen somande han så sött om)

En svag ljusstrimma i min dag är att vågfan som tur va visade på ½ kg lättare än förra veckan!!!!

DET VA VÄL EN JÄVLA TUR ATT NÅTT KAN GÅ MIN VÄG DENNA DAG...MEN VÄNTA BARA, BILFAN BRAKAR SÄKERT IHOP NÄR VI SKA HÄMTA SONEN ELLER SÅ HÄNDER NÅTT ANNAT JÄVLIGT SKA NI SE!!!!!
Nej nej jag är inte bitter, vad får er att tro nått sånt!?!?!?!?!?

1 kommentar:

  1. Ja livet är bra hårt ibland min kära dotter. Det är kanske för att man ska kunna njuta de dagar det är BRA.
    Din son och jag älskar dig iallafall, Puss & Kram från din mamma.

    SvaraRadera