onsdag 22 juli 2009

Såååå söt!!!

Jo jag vet att vi sa att vi skulle vara hemma hela veckan....MEN ingen av oss har ju visat några symptom på att bli sjuka, så idag kunde jag inte hålla mig längre...Kröp näst intill på väggarna....Och då vet ju de flesta att jag brukar tycka om att bara vara hemma och ta det lugnt...
Så när mina killar vaknat så gav vi oss iväg till Mediamarkt och lämnade in kameran, killen i kassan sa att det kanske inte går på försäkringen...Det är ju en skada som har hänt av yttrepåverkan och då kanske inte det gäller.....Men va f---n, det är ju plastgrunkasnurran som man ändrar inställningar med som gått sönder!!! Om den inte blir lagad kan vi bara använda auto som det turligt nog står på...
Men HALLÅ ändå!!!!!

Efter Mediamarkt så drog vi till babyland och fixade lite välkommen till världen presenter till E.. Och sen åkte vi till Vilbergen för att se sötnosen IRL... Han va jättego och väldigt liiiiten.. Som brukligt är så sov han nästan under hela vårt besök..Han slog upp de fina små straxt innan vi skulle åka... Det är så skönt att bode M och E mår så bra som de gör efter födseln..

Egentligen hade jag tänkt skriva ett inlägg idag på dagen om att det minsann inte dög för vår son att krypa på vanliga bostadsrättsgolv.... Men precis när jag skulle gå in och börja skriva det så spurtar han igång ut av bara fään... Han kryper från vardagsrummet ut i hallen, vilar ett tag och pillar på nått obefintligt intressant på golvet och fortsätter sedan in i köket....
DÄR FICK DU MORSAN!!
Jag gör´t när jag själv har lust!!!!!

3 kommentarer:

  1. Det är just det som är så härligt med de små liven, de gör precis som de vill när det passar dem. Man kan aldrig skynda på utvecklingen, den tar den tid den tar.
    Puss på er från mormor.

    SvaraRadera
  2. Haha, va roliga de är de så liven :) Linus tar några krypsteg då och då men eftersom han inte riktigt fattat det än så kör han ju på det som går snabbast än sålänge och det är ju ålandet/krålandet :) Hihi.. På fredag åker vi till Gotland, ska bli skönt men hoppas på bra väder. Kram på er

    SvaraRadera
  3. Hälsa din kräkunge att det är helt ok att sitta brevid mig och leka för att sedan klättra upp på mig och kräkas och sen klättre ner igen. HELT OK! =) Bängunge. Tur att han är så söt!/ M

    SvaraRadera